11 oktober 2009

1. jakob hellman - tänk att man ska behöva titta på bolibompa (11.30 in i klippet) för att få se honom. tack catharina för tipset. lägg märke till den fantastiska t-shirten med texten "wir können ja freunde bleiben"

2. cappuccino - en bra start på en söndag

3. höstmånaderna - det känns riktigt bra. nu i oktober blir det höstlov, i november kommer syster hit och ska ha stockholmssemester och december kommer att inledas tillsammans med evvan o almis. på tisdag ska jag på en spelning och i veckan blev jag inbjuden till en till, eller kanske bjöd jag in mig själv... till detta inflyttningsfest hos jempa, spritfika snart med elsa och utemiddagar med beata. sen blir det julpyntande. kanske lyckas jag locka hit sara på julshopping. och jag räknar med att hitta på en del kul med pnilla. och nästa vecka har jag en date med tammi. och innan julen är här ska min o vesnas "reality bites"-kväll bli av, den har vi ju bara planerat i ungefär 6 år. och det vore ju härligt om man lyckades träffa vrånka och linnéa. höst är bra

1 kommentar:

Linnéa sa...

Det näst sista håller jag med om :)! Vi kanske måste slå våra kalendrar ihop och boka in en helg! När ska Catharina komma ner? Kram