5 januari 2010

1. sminkdag - när det är för kallt ute för att busa i snön så kan man ju alltid hitta på nåt roligt inne

dom kommer att bli riktigt farliga om tio år dom här två kolla bara på det här. poserandet kom alltför naturligt för dom, speciellt för almis:


2. riktigt många minusgrader - för då är det helt okej att man stannar inne med en kopp varmt te och tittar på film med en filt över sig, det är liksom oförsvarligt att ge sig ut i kylan. det enda jag saknar är en vedspis, får man ha det i en lägenhet eller måste jag flytta till norrland och skaffa ett ordentligt kök först

3. nintendo - klart jag saknar evvan och almis och ella nu när jag är i sthlm men jag saknar deras julklappsnintendo också

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka tjejer, vi får låsa dörren och slänga nyckeln!! Jag har nått nästa level! HA hA...