22 juni 2008

1. lamm - sex stycken små söta svarta lamm går och betar (med sina inte fullt lika söta tackmammor) på nipan. när dom försöker äta på ficklocken på mina "jag är i norrland och arbetar"-byxor blir man ju alldeles kär och önskar att man fick mata dom med nappflaska precis som i bullerbyn

2. böcker - jag har precis läst ut en som på nåt mystiskt vis handlade om mig och mitt liv, märkligt att jag lyckades köpa precis den när jag stog och valde på pocketshop

3. fotoalbum - en guldgruva för en nostalgiker som jag

2 kommentarer:

Caroline Hainer sa...

Vilken bok? Vilken bok?

m sa...

de kan jag ju inte avslöja. då skulle folk ju helt plötsligt veta allt om mig, till och med sånt som jag inte visste själv innan jag läste den. men man ska inte underskatta rosa fluffiga pocketar, även om just den här visade sig vara lite mörkt och kantig också