28 november 2010

1. första advent - äntligen

2. pianoflytt - snälla människor har hjälpt till så nu står pianot där jag vill så att jag, alma, ella och evelina kommer att kunna spela fel på det hela julhelgen

3. uppskattning - jag har fått två mejl i helgen och de var två av de finaste jag fått och precis vad jag behövde nu när jag tvivlar lite på om jag kan det jag gör. och vad ska man med en snäcka om man ej får visa den:

Hej Marie
tack verkligen för all hjälp i veckan... skulle aldrig hunnit klart utan din hjälp....
kollade på schoolsoft nyss och jag fick VG+ på hemtentan i samhälle wooohooo !!!!!
TACK DU ÄR BÄST MARIE KRAM
/******

Hej Marie!
Hur mår du?
Nu känns det som att jag äntligen börjar få mitt liv tillbaka på spår.
På måndag ska jag gå en intensivkurs för körkort och är lite nervös.
Jag tänkte att en intensivutbildning är bra, för jag jobbar nog bäst under en tidbegränsning.
Men eftersom att du vet bättre än mig hur jag pluggar bäst så undrar jag om du kan komma med lite tips på vad jag kanske bör tänka på :p
Tack
*******

Inga kommentarer: